kiitos anskun, kun hän FB:ssa mainitsi vappushokkelosta. en tiennyt, että se on taas ulkoilmassa. nykyään tapahtuma on kumpulan kasvitieteellisessä puutarhassa, minne mekin suuntasimme ja johon ihastuin kovasti. kesemmällä minua kiinnostaisi nähdä mm. puutarhan japanilaiset lajit, joita jo nyt hieman tutkimme S:n kanssa.
tykkään vappushokkelo-tapahtumasta, koska se on lämminhenkinen, rauhallinen (vaikka paljon lapsiperheitä liikkeellä) ja luonnonläheinen. esikoisemme eivät enää erityisemmin perustaneet shokkeloradasta, mutta he tykkäsivät papukaijoista ja muista eläimistä ulkona ja sisällä, mikroskoopeista, pikinikistämme, koiratanssiesityksestä ja hauskanrennosta sieninäytelmästä.
kumpulasta siirryimme kotorannoille. voi miten kauniin vappuilman lopulta saimmekaan. rannalta mukaamme tarttui poikien ystävä. iltapäivällä mieheni vaihtoi vihdoin autoomme kesärenkaat. eilen vappuaattona M oli mukavissa juhlissa. me muut päätettiin jäädä kotiin, vaikka seura olisi ollut mitä mainioin.