perjantai 31. elokuuta 2012

uutta -- new things








viikon sisään minulle uutta tapahtunutta:

- uusi vapaaehtoistehtävä kirkollamme, yhä nuorten parissa, mutta erilaista, jännää!
- kirjoittamiskokeiluja eri tyyleillä
- yksityispilatestunnilla oleminen (W:n päiväuniaikaan)
- ei suomen kielisen lapsen avustaminen suomen kielen opinnoissa 
- jännän luonnonilmiön näkeminen merellä

kaikesta tuosta olin/olen innostunut. paljon uutta yhdessä viikossa yhtäkkiä.

tänään illalla tein kahden pienimmän kanssa retken ystäväni vanhempien pihamaalle. omenanpoimintaretki. vielä kun ehtisi soseet keittelemään. matkalla söimme iltaruuan ikeassa. kuvassa W, jolla muuten on uudet etuhiukset. tuli vähän liian lyhyet. pitkään joutui kulkemaan pinni päässä.

laitoin tuohon sämpyläohjeen siltä varalta että joku haluaa käyttökohteita kesäkurpitsoille. tykkäsimme kovasti tuosta reseptistä. vanhasta 8/2011 yhteishyvästä jemmattu.

4 kommenttia:

  1. voi tuota pientä kaveria :) hiukset lyhentyneet... minulla on muuten tuo sama sivunen reseptien joukossa mutt ayllättäen tuon mustikkapiirakan takia ;) täällä keiteltiin omenasosetta tänään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mustikkapiirakan takia taisin itsekin sen jemmata. Omenasose tuoksui meilläkin tänään ja omenapiirakka. Aamulla koululla korvapuustit. Parhaita tuoksuja!

      Poista
  2. W:stä on tullut niin iso :)
    Mulla on kauheasti omppuja, jotain hilloa pitäis täälläkin tehdä, mutta ehkä ensin se tuoremehu ja sitten kun varjopuolen omenat kypsyy, niin teen hillot.. Tekemistä olis kyllä, kohta saan Indin sängyn valmiiksi ja sitten on lakanoiden ompelua ja autotalli ja varasto pitäis siivota.. Tuulikaapista haluaisin ottaa yhden kaapin pois ja laittaa avonaulakon, kun sellaista meillä mieluummin käytetään, vaikkei ehkä ole yhtä siistin näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla mukavia puuhia siellä! Jos vain voimia ja jaksamista. Minulla listalla myös kaikkea pientä. Kotijärkkäilyjä olen tehnyt aika paljon viimeviikkoina ja hvyvä mieli niistä. Ikkunat voisi pestä vielä ennen talven tuloa.

      Poista