sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

tampereella -- in tampere

viime postauksen ja tämän postauksen kuvien perusteella voisi luulla, että olen nykyään jatkuvasti yksin ja omilla reissuillani, mikä ajatus huvitti minua, sillä totuus on se, että menneen viikon olin yksin lasten kanssa mieheni ollessa työmatkalla entisessä kotikaupungissamme lontoossa (niisk). viikko sujui ihmeen hyvin. lauantaina minä pakkasin laukkuni ja matkasin ihanasti junalla tampereelle.






tampereella oli eräs nuorten tapahtuma. siksi olin liikkeellä. aamupäivällä ehdin piipahtaa tammelan torilla ja eräällä kirppiksellä, mistä ilokseni löysin neljä syvää lautasta, jollaisista kotona on ollut vajetta viime aikoina. muiden tuttujen jonottaessa ruokaa street helsinki eats -tapahtuman kojuilla, minä jonotin tammelan torilla kuumaa tapolan mustaa makkaraa :D. ja puolukkahilloa. en tuollaista ollut syönyt sitten teinivuosien, joten kiinnosti kokeilla. hyvää! eikä mitään sitkeää paksua patukkaa. torilta ostin ehkä parasta pashaa, mitä olen maistanut. sen pinnalla oli kirpsakkaita tyrnimarjoja ja sisuksessa rusinoiden lisäksi mantelirouhetta ja sitruunaa. nuorten tapahtuman anti oli itselleni mieletön, vaikka juuri sellaisesta en sinne mennessäni osannut uumoilla (olin siis menossa ennemminkin antamaan, mutta näinhän se usein menee!).

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta, itsenäiseltä reissulta. Sellainen tekee hyvää.

    VastaaPoista
  2. Joo, siinäkin mielessä oli hyvä juttu. Välillä ottaa etäisyyttä ja palata taas selkeämmin ajatuksin. Mukavaa viikkoa sulle. Toivottavasti. Aurinkoa luvassa koko viikoksi!

    VastaaPoista