perjantai 11. tammikuuta 2013

taidetta ja ajatuksia -- art and thoughts

me ollaan vaan taiteiltu koko viikko ja katseltu dvd:itä. niin ja luettu ja luettu, ihan suu kuivaksi asti. oltu sisällä. paitsi itse iltaisin olen päässyt tuulettumaan jumppaan ja vesijuoksemaan. syynä sisäelämään on ollut muutaman flunssapotilaan hoitaminen. 

kamalasti kuumottaisi taas kodin raivaaminen uuteen vuoteen, kaikenlainen järkkäily. myös omaa elämääni olen miettinyt, mistä tykkään, mitä olisi kiva kokeilla, mitä lahjoja minulla on. mukavia ajateltavia, ihan kuin jotakin uutta olisi aina ovella kun noita miettii, vaikka ei välttämättä mitään niin suurta olekaan :). mietin myös ruokia, joita haluaisin kokeilla: teneriffalla maistoin ihanaa intialaista lamb karahia (oli tehty tuoreista tomaateista, paprikoista ja korianterista) ja kampaajani kertoi miten venäläisiä pelmenejä voisi tehdä.




E:n ja minun sorminukke (ainekset saamastamme askartelupaketista).




E:n maja muuntuu leikin mukaan. 



S:n robotti. (siirreltäviä tarroja).




tätä kuusta me ei tehty kotona, mutta D on tehnyt sen suomen kielen tunneilla. hänellä ja S:lla on ihastuttava äidinkielen opettaja, nimittäin lapset saavat oppia hänen tunneillaan erilaisten käsitöidenkin tekemistä, mistä olen enemmän kuin iloinen. never too much art at school!


 E:n maalaus.




 lisää E:n taidetta.



ja sitten tämä pikku taiteilija! on niin mahtavaa kun kotona on vielä tällainenkin pieni ihminen, joka laittaa kenkiä vääriin jalkoihin ja tepastelee ympäriinsä :).



hänen taidettaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti