keskiviikko 9. marraskuuta 2011

viime päivinä -- during the last days



mitä kivaa olen viime päivinä tehnyt:

- käynyt kampaajalla (kiitos ystävän, joka hoisi yskäisiä sillä aikaa. nyt minulla on polkkatukka!)
- pelannut koripalloa
- syönyt mehevää suklaapiirakkaa (vaikka kuorrutteeseen ei löytynytkään aineita)
- saanut ex tempore vieraan, ystäväni mukavan äidin amerikasta asti
- ihastellut tämän päivän kaunista ilmaa, sinistä taivasta
- pelannut lasten kanssa kivoja pelejä. niitä joita emme pitkään aikaan ole pelanneet
- ajanut polkupyörällä uusine jännittävine etu- ja takavaloineen (vieläkin voi ajaa kuin kesällä, vaikka marraskuu on jo täyttä vauhtia käynnissä!)
- syönyt ihanaista uudehkoa lemppariani: punajuuri"salaattia" (iso raaka punajuuri raastettuna, puoli pakettia fetamöhkäleestä kuutioituna, kuivalla pannulla paahdetut auringonkukansiemenet, joihin lopuksi kaadettu hieman makeaa soijakastiketta, hyvää oliiviöljyä, balsamicoa (ei makeutettua)

mitä tylsää on tapahtunut:
- vauva on rohinayskässä
- en ole saanut tarpeeksi unta
- pimeys

silti olen kiitollinen.

6 kommenttia:

  1. mukavasti kerroit ja ihanaa kun tuo mukava lista on pidempi. ja ihanaa sekin kun lauantaina nähdään ja mä näen sun uuden lookin;)

    VastaaPoista
  2. Kiva arki on parasta :)
    ja toi punajuurisalaatti kuulostaa ihanalta, täytyy kokeilla!!!

    VastaaPoista
  3. Saldo jää plussan puolelle.

    Minua myös vaivaa pimeys!! Tänään Hesarissa oli taas kirkasvalokorvanapeista, en ehkä kiinnittäisi näin paljon huomiota keksintöön mutta kehittäjä on serkun mies. Pitäisiköhän kokeilla..

    VastaaPoista
  4. Plussat ja miinukset näyttävät olevan hyvässä tasapainossa :) Punajuurisalaatti kuulostaa myös kokeilemisen arvoiselta.

    VastaaPoista
  5. Mun tarvii päästä näkeen sun polkka! Ja toivottavasti saat pian taas enemmän unta..

    VastaaPoista
  6. Mira: Huomenna nähdään ja kuullaan sun seikkailuista :)

    Cat's Meow: Arkiset hetket, niissä piilee onni <3. Harmi kun sitä ei ihan aina huomaa.

    rva Reipas: Meillä on yksi kirkasvalolaite, sellainen valaisin. Mieheni on auringonmaasta kotoisin ja halusi sen jokunen vuosi sitten, mutta tuo mainitsemasi keksintö on mulle ihan uusi.

    Minna: Niin kauan kun on iloakin on kaikki hyvin! (Ehkä niin, vai onko muita kokemuksia?)

    sarafiina: Heh, kampaaja ehdotti tätä ja oli kovasti tyytyväinen. En ole varma sopiiko täydellisesti mulle, mutta on tosi helppohoitoinen ja ihan ok laittamattakin kun vaan pesee :). Ei välttis mikään näyttävä tai erikoinen, aika tavis mun mielestä tämä leikkaus. Parempi nyt näin, lyhyempi versio siis kun puolet mun hiuksista on taas pudonnut imetyksen myötä.

    VastaaPoista