tiistai 2. lokakuuta 2012

tiistaina -- on this tuesday







tänään oli mukava perustiistaimme. höystettynä muutamalla ex tempore asialla. aamulla kävimme puheopettajalla. sitten ostimme kaupasta ananaskirsikoita ja muutamia muita ihania hedelmiä. leikimme. söimme lounaan, jonka jälkeen (klo 12) W meni unille parvekkeellemme. hän nukkuu pari tuntia. olin ajatellut kirjoittaa sillä aikaa, mutta teinkin paperinpoistoliikkeen makkarissamme työpöytämme luona. lopulta työpöydälle jäi kyllä aika paljonkin tavaraa :). seuraavia pikku projekteja.

pesen pyykkiä joka päivä W:n päiväuniaikaan. tänään pesin mm. tuon hartiahuivin, joka jäi minulle muutama viikko sitten poismenneeltä isoäidiltäni.

olen iloinen, perjantaina pääsen eroon kirpparikamaa täynnä olevasta jättikassista kun saan lahjoittaa sen eteenpäin. jos jollakulla muuten on ylimääräisiä ajanmukaisia ts. "normaalilta" näyttäviä talvihaalareita tai muuta talvivarustetta, niin minulle voisi niitä huomenna ke:na ja ylihuomenna to:na toimittaa. menisivät ystäväni kautta yhdistykselle nimeltä hope.

illalla söimme yhdessä. puuhasimme kotona. sitten vein D:n kitaratunnille, minkä aikana pääsin jumppaani. myöhemmin illalla taas oli S vuoro mennä korikseen, minkä aikana isi ui. illat tuntuvat lyhyille. tuntuu, että näen osaa lapsistamme loppujen lopuksi aika vähän.

4 kommenttia:

  1. Kaunis huivi. Ja mukava käytännöllinen, lämmittävä muisto pois menneestä.

    Mun on vielä vaikea kuvitella tilannetta, jossa näen lasta vähän ;) Mutta sekin päivä voi vielä tulla joten yritän nyt iloita hänen 24/7 seurastaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aivan. tänään ollaan vuoronperään lämmitelty hartiahuivin alla.

      se vielä voi tulla sinullekin :-) teillä on kyllä hauska symbioosi. jotenkin niin suloinen, vaikka kyllä voin kuvitella, että välillä se ei niin kivaa olekaan.

      Poista
  2. niin täälläkin alkaa jännittämään kuinka tämä paletti menee sitten sekaisin kun minä lähden töihin ja lapset hoitoon.ihan uutta meille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekin varmasti vaatii oman sopeutumisaikansa ja totuttelunsa. Mietin välillä sitäkin että miten lyhyitä illat olisivatkaan sitten jos lisäksi olisin töissä. No, ei ajankohtaista minulla vielä.

      Poista